POŻYCZKA NA UTRZYMANIE BIEŻĄCEJ DZIAŁALNOŚCI FIRMY – COVID-19
Kaszubski Fundusz Przedsiębiorczości S.A. wspiera przedsiębiorców z całego województwa pomorskiego poprzez udzielanie im preferencyjnych pożyczek. Pandemia związana z Covid-19 spowodowała u wielu przedsiębiorców problemy z bieżącą płynnością. Możemy temu zaradzić, gdyż oferujemy możliwość przeznaczenia do 100% kwoty pożyczki na utrzymanie prowadzonej dotychczas działalności, w tym na wynagrodzenia wraz z narzutami pracowników oraz osób zatrudnionych na umowach cywilnoprawnych. Finansujemy też środki obrotowe do 100% kwoty pożyczki.
Pożyczka może być przeznaczona na zakup maszyn, urządzeń, środków transportu, wdrażanie nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych lub innych nakładów związanych z działalnością eksportową.
Maksymalna kwota: 300 tys. zł[1]
Okres spłaty: do 84 miesięcy (7 lat)
Oprocentowanie: od 0,00%
Prowizja: od 0,00%
Do kwoty 50 tys. zł możliwość uzyskania pożyczki z zabezpieczeniem w postaci TYLKO weksla in blanco!
Sfinansować można wydatki związane z:
- w 100% z wynagrodzeniami wraz z narzutami (składki ZUS i US) pracowników oraz osób zatrudnionych na umowach cywilnoprawnych
- w 100% ze środkami obrotowymi (materiały, towary)
- inwestycjami w maszyny, urządzenia, informatyzację oraz inne środki trwałe w tym środki transportu;
- wytwarzaniem nowych produktów i ich eksportu oraz wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów;
- wdrażaniem nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych związanych z rozwojem działalności eksportowej;
- innymi celami inwestycyjnymi lub inwestycyjno-obrotowymi przyczyniającymi się do rozpoczęcia lub zwiększenia skali prowadzonej dotychczas działalności eksportowej.
Pożyczka przeznaczona jest dla:
- mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z terenu województwa pomorskiego
- firm prowadzących działalność eksportową (nawet incydentalną)
- firm planujących rozpoczęcie działalności eksportowej
- pożyczka dostępna również dla firm transportowych
Wydatkowanie środków z pożyczki musi zostać należycie udokumentowane w terminie do 360 dni od daty jej uruchomienia.
Więcej informacji pod linkiem: www.kaszubski-fundusz.pl/pozyczka-eksportowa/
Inne produkty dostępne w Funduszu:
- Pożyczka na zakup nieruchomości (obiektów, budynków) lub przedsięwzięcia budowlane na potrzeby własne firmy w maksymalnej kwocie do 400 tys. zł z okresem spłaty do 10 lat (120 miesięcy) z oprocentowaniem od 0,00% przez okres pierwszych 6 miesięcy, po tym okresie od 1,95% do 2,35%. Finansujemy zakup nieruchomości, roboty budowlane, przebudowy, montaż, remont, a także rozbiórki i prace konserwatorskie.
- Wsparcie w starcie – pożyczka na podjęcie działalności gospodarczej, kwota do 103,97 tys. zł z okresem spłaty do 7 lat (84 miesięcy) z oprocentowaniem 0,14% i karencją do 12 miesięcy.
Zapytaj o pożyczkę bez prowizji!
Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i oczekujesz dobrych warunków cenowych korzystniejszych niż rynkowe (bankowe), zgodnie z zasadami udzielania pomocy publicznej „de minimis”, zadzwoń lub napisz do Funduszu: tel. 58 746 34 94, 538 209 343 e-mail: biuro@kaszubski-fundusz.pl
Weź pożyczkę ze środków publicznych pochodzących z wkładów wniesionych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 do instrumentów inżynierii finansowej a także z pomocą de minimis w Kaszubskim Funduszu Przedsiębiorczości S.A.
Oferta ważna do 31.12.2020 roku lub wcześniejszego zakończenia projektu.
Zapraszamy do kontaktu / Umów się na spotkanie w Kartuzach lub Kościerzynie:
Kaszubski Fundusz Przedsiębiorczości S.A.
ul. Mściwoja II 28A 83-300 Kartuzy - Kaszubski Inkubator Przedsiębiorczości STOLEM
ul. Przemysłowa 3 83-400 Kościerzyna - Kaszubski Inkubator Przedsiębiorczości STOLEM
tel. 58 746 34 94, tel. kom. 538 209 343
e-mail: biuro@kaszubski-fundusz.pl
[1] Zapytaj o aktualnie dostępną kwotę pożyczki – realizowany projekt pożyczki eksportowej przewidywał możliwość pozyskania maksymalnej kwoty pożyczki do 750 tys. zł
Niniejszy materiał nie stanowi ofert sprzedaży ani oferowania usług osób trzecich celem zawarcia transakcji zgodnie z polskim Kodeksem Cywilnym i nie jest wiążący dla KFP S.A.
Wolne biura do wynajęcia!!
Kaszubski Inkubator Przedsiębiorczości STOLEM w Lęborku informuje, że dysponuje wolnymi biurami do wynajęcia. Wolne pomieszczenia na preferencyjnych warunkach przeznaczone są dla nowo powstałych firm lub tych do 3 roku od zarejestrowania działalności. Stawka czynszu za wynajem powierzchni biurowej już od 15zł/m2. Biura klimatyzowana, wyposażone w meble, sprzęt komputerowy z drukarkami i telefon.
Wolne biura o powierzchni:
- 17,69 m2
- 18,91 m2
- 19,18 m2
- 38,47 m2
- 36,01 m2
- 38,85 m2
Biuro w Inkubatorze Przedsiębiorczości to
- prestiżowa lokalizacja
- preferencyjne ceny
- wsparcie promocyjne i networkingowe
- wysoki standard biur
- zwiększenie zasięgu swojej oferty
Biurowiec w centrum Lęborka przy ul. Bolesława Krzywoustego 1
a) Stawka czynszu za wynajem powierzchni biurowej już od 15zł/m2
b) W ramach w/w stawki zapewniamy:
1) wysoki standard biur (klimatyzacja, sieć komputerowa, sieć internetowa, itp. )
2) bezpłatne ogrzewanie,
3) bezpłatną wodę i zrzut ścieków,
4) bezpłatny wywóz nieczystości,
5) bezpłatne wyposażenie biura w meble,
6) bezpłatne wyposażenie biura w sprzęt komputerowy, telefony IT, itp. ,
7) bezpłatną sieć komputerową łącze internetowe,
8) bezpłatny dostęp do biura 24h na dobę i 7 dni w tygodniu,
9) bezpłatne prawo do korzystania z adresu Inkubatora jako siedziby firmy,
10) bezpłatną promocje na stronie internetowej Inkubatora
11) bezpłatne korzystanie z recepcji i punktu informacyjnego
12) pierwszeństwo udziału w bezpłatnych szkoleniach organizowanych przez Inkubator
13) wsparcie promocyjne i networkingowe
Więcej informacji pod numerem telefonu 59 842 75 31 lub przez stronę internetową www.inkubatorlebork.com.pl
„ Akademia przedsiębiorczości 2”.
Prywatne Centrum Edukacyjne „ Marmołowski” s.c. zaprasza mieszkańców powiatu słupskiego i lęborskiego do skorzystania ze wsparcia oferowanego w ramach projektu
„ Akademia przedsiębiorczości 2”.
Wsparcie w projekcie ukierunkowane jest na utworzenie oraz zapewnienie trwałości nowoutworzonych mikroprzedsiębiorstw, realizowane w postaci kompleksowego wsparcia związanego z rozpoczęciem działalności gospodarczej, w szczególności poprzez:
- Wsparcie w postaci usług szkoleniowych udzielanych na etapie poprzedzających rozpoczęcie działalności gospodarczej (przygotowanie do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej, jako wsparcie uzupełniające do pomocy finansowej)
- Wsparcia finansowego na podjęcie działalności gospodarczej w formie bezzwrotnej dotacji na podjęcie działalności gospodarczej w kwocie 23 050,00 zł.
- Finansowego wsparcia pomostowego przyznawanego na pokrycie obowiązkowych składek ZUS i innych wydatków bieżących w kwocie do 2 600,00 zł miesięcznie od 6 do 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia działalności gospodarczej ( łącznie 31 200,00 zł. )
Do udziału w projekcie zapraszamy osoby bezrobotne, które mają co najmniej 30 lat i w ciągu ostatniego roku nie prowadziły firmy, mające miejsce zamieszkania na obszarze następujących gmin powiatu słupskiego: Damnica, Dębnica Kaszubska, Główczyce, Kępice, Potęgowo, Słupsk (gmina wiejska), Smołdzino lub z gminy powiatu lęborskiego: Cewice , zamierzające rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej.
Zgłoszenia do projektu przyjmowane będą od 17.08.2020 r. do 28.08.2020 r. w Bytowie, przy ul. Zaułek Drozdowy 2.
Dokumenty rekrutacyjne i szczegółowe informacje nt. wsparcia są dostępne na stronie www.marmolowski.pl zakładka Projekty unijne „Akademia przedsiębiorczości 2”. Warunkiem zgłoszenia się do projektu będzie złożenie formularza rekrutacyjnego w ogłoszonym terminie rekrutacji.
Projekt „ Akademia przedsiębiorczości 2” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Działania 05.07. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPO WP) „Nowe mikroprzedsiębiorstwa”.
Inkubator w Lęborku - 29.07.2020„Skorzystaj z Funduszy Europejskich. Wsparcie dla przedsiębiorców.”
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Słupsku zaprasza na bezpłatne webinarium organizowane w dniu 3 września 2020 r. poświęcone możliwościom pozyskania wsparcia z Funduszy Europejskich dla przedsiębiorców.
Podczas spotkania przedstawimy aktualne możliwości wraz z omówieniem wybranych projektów m.in.:
- SPEKTRUM Pomorski System Usług Doradczych - celem systemu jest umożliwienie przedsiębiorstwom realizacji planów rozwojowych, przede wszystkim w czasie przewidywanego spowolnienia gospodarczego z powodu pandemii koronawirusa.
- Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim - Pomorski Broker Eksportowy – projekt oferujący m.in. granty na udział mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w międzynarodowych targach i innych wydarzeniach gospodarczych.
- Invest In Pomerania - granty na uzbrojenie terenów inwestycyjnych – projekty polegające na przygotowaniu terenów inwestycyjnych na potrzeby działalności produkcyjnej i magazynowej przedsiębiorców z sektora MŚP.
- Instrumenty finansowe na rozwój działalności gospodarczej – oferta preferencyjnych pożyczek.
- Dotacje na tworzenie wysokiej jakości infrastruktury na potrzeby komercyjnych usług turystycznych i około turystycznych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 – możliwości dofinansowania w ramach Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie Turystyczne Kaszuby.
Miejsce i termin webinarium:
- Webinarium odbędzie się w czwartek 3 września 2020r., w godz. 11:00 - 12:15 w programie ClickMeeting.
Zgłoszenia:
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie do dnia 2 września 2020 r. wypełnionego formularza zgłoszeniowego na adres: slupsk.pife@pomorskie.eu lub zgłoszenie telefoniczne pod numerem: 59 714 18 44 i otrzymanie potwierdzenia mailowego od organizatora.
Link do webinarium zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej w dniu wydarzenia, tj. 3 września 2020 r.
Organizator webinarium:
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Słupsku
ul. Portowa 13B, 76-200 Słupsk
tel.: 59 714 18 44
e-mail: slupsk.pife@pomorskie.eu
Inkubator w Lęborku - 24.08.2020REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA DO PROJEKTU „Akademia młodych 4”. Zgłoszenia do projektu przyjmowane są od 31.08.2020 r. do WYCZERPANIA 16 miejsc
Twin Media Sp. z o.o. zaprasza mieszkańców powiatu bytowskiego, lęborskiego i kościerskiego do skorzystania ze wsparcia oferowanego w ramach rekrutacji uzupełniającej „Akademia młodych 4”. W ramach projektu oferujemy doradztwo zawodowe, szkolenia zawodowe i staże przyuczające do zawodu.
W ramach projektu można skorzystać:
- z doradztwa zawodowego;
- ze szkoleń kończących się egzaminem, które nadają kwalifikacje/kompetencje. Podczas szkoleń uczestnikom wypłacimy stypendium szkoleniowe, zapewnimy zwrot kosztów dojazdu i opieki nad dziećmi do lat 7, materiały szkoleniowe i dydaktyczne, wyżywienie, ubrania robocze;
- z nawet 6-cio miesięcznych staży przyuczających do zawodu, ze stypendium stażowym
w wysokości 1440,00 zł „na rękę”/m-c i ubezpieczeniem. Podczas staży uczestnikom zapewnimy zwrot kosztów dojazdu i opieki nad dziećmi do lat 7 oraz ubezpieczenie NNW.
Formy wsparcia, z jakich skorzystają uczestnicy projektu będą dostosowane do ich potrzeb, predyspozycji i oczekiwań.
Do projektu zapraszamy osoby bez pracy (bierne zawodowo, niezarejestrowane w PUP) w wieku 18-29 lat z powiatu bytowskiego, lęborskiego i kościerskiego. W sumie ze wsparcia skorzysta co najmniej 60 osób. Celem projektu jest zaktywizowanie wszystkich osób objętych wsparciem.
Zgłoszenia do projektu przyjmowane są od 31.08.2020 r do wyczerpania 16 miejsc w Bytowie, przy ul. Zaułek Drozdowy 2.
Dokumenty rekrutacyjne i szczegółowe informacje nt. wsparcia są dostępne na stronie www.twinmedia.pl, profilu firmy na Facebook’u, a także udzielają ich pracownicy w/w biura. Informacje udzielane są także telefonicznie pod numerem: 796 000 054.
Do kontaktu zapraszamy osoby bez pracy zainteresowane szkoleniami oraz stażem zawodowym, a także pracodawców, którzy poprzez staż przyuczą do zawodu swoich przyszłych pracowników.
Projekt „Akademia młodych 4” jest współfinansowany przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
II REKRUTACJA W DNIACH 31.08.2020-11.09.2020
Prywatne Centrum Edukacyjne ,,MARMOŁOWSKI" s.c. zaprasza mieszkańców powiatu lęborskiego, kościerskiego i bytowskiego do skorzystania ze wsparcia oferowanego w ramach projektu „Akademia zatrudnienia 3". Do projektu zapraszamy osoby bezrobotne zarejestrowane w Urzędzie Pracy, nie uczestniczące w szkoleniu lub kształceniu w systemie stacjonarnym, powyżej 30 roku życia. W sumie ze wsparcia skorzysta 145 osób.
W ramach projektu można skorzystać:
- z doradztwa zawodowego;
- szkoleń kończących się egzaminem, które nadają kwalifikacje/kompetencje zawodowe. Podczas szkoleń uczestnikom wypłacimy stypendium szkoleniowe, zapewnimy zwrot kosztów dojazdu i opieki nad dziećmi do lat 7, materiały szkoleniowe i dydaktyczne, wyżywienie, ubrania robocze;
- 6-cio miesięcznych staży przyuczających do zawodu, ze stypendium stażowym w wysokości 1440,00 zł „na rękę"/m-c i ubezpieczeniem. Podczas staży uczestnikom zapewnimy zwrot kosztów dojazdu i opieki nad dziećmi do lat 7 oraz ubezpieczenie NNW.
Formy wsparcia, z jakich skorzystają uczestnicy projektu będą dostosowane do ich potrzeb, predyspozycji i oczekiwań.
Zgłoszenia do projektu przyjmowane są w Lęborku w budynku Kaszubskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STOLEM przy ul. Bolesława Krzywoustego 1, w Kościerzynie w budynku Szkoły Branżowej przy ul. Strzeleckiej 34 i w Bytowie przy ul. Zaułek Drozdowy 2. Dokumenty rekrutacyjne i szczegółowe informacje nt. wsparcia są dostępne na stronie www.marmolowski.pl, profilu firmy na Facebook'u, a także udzielają ich pracownicy w/w biura. Informacje udzielane są także telefonicznie pod numerem: 530 685 323 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: az@marmolowski.pl
Projekt „Akademia zatrudnienia 3" jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Inkubator w Lęborku - 27.08.2020Bezpłatne szkolenia językowe
TWIN MEDIA Sp. z o. o. realizuje projekt „Wysokie kwalifikacje Pomorzan”, którego celem jest poprawa sytuacji na rynku pracy osób w wieku aktywności zawodowej, które z własnej inicjatywy są zainteresowane nabyciem lub podwyższeniem kwalifikacji i kompetencji.
W ramach projektu osoby pracujące mogą skorzystać ze wsparcia szkoleniowego z zakresu kursów językowych:
• Bezpłatne wsparcie w postaci organizacji i prowadzenia szkoleń z języka angielskiego i niemieckiego, w wymiarze 120 godzin na jedną grupę szkoleniową i poziomie zaawansowania dostosowanym do potrzeb uczestników.
Uczestnicy projektu
Z oferty mogą skorzystać osoby pracujące w MŚP i podmiotach ekonomii społecznej, mieszkające na terenie województwa pomorskiego, które mają co najmniej 18 lat.
Co najmniej 80% uczestników projektu muszą stanowić osoby należące co najmniej do jednej z poniższych grup:
osoby o niskich kwalifikacjach (wykształcenie ponadgimnazjalne lub niższe)
osoby powyżej 50 roku życia.
Inkubator w Lęborku - 27.08.2020
Słupski Inkubator Technologiczny
Szanowni Państwo,
zaprasza na spotkanie techniczne
dotyczące możliwości wykorzystania pomiarów 3D, inżynierii odwrotnej, skanowania 3D i druku 3D w przemyśle
W czasie spotkania przedstawimy naszą ofertę w zakresie:
Skanowania 3D i pomiarów
Dysponujemy skanerem 3D GOM ATOS oraz systemem fotogrametrycznym GOM TRITOP pozwalającymi na skanowanie i mierzenie obiektów o wymiarach do 10m z dokładnością 0,05mm. Wskażemy możliwości, jakie daje zastosowanie skanera 3D w kontroli jakości wykonania danego elementu, pomiarach GD&T poprzez porównanie skanu z modelem CAD celem wizualizacji odchyłek obiektu rzeczywistego względem projektu oraz weryfikacji danych z rysunku technicznego z zeskanowanym elementem rzeczywistym.
Inżynierii odwrotnej
Wykorzystanie inżynierii odwrotnej opiera się na przekształcaniu skanów 3D obiektów rzeczywistych w ich modele cyfrowe CAD. Technika ta pozwala na tworzenie dokumentacji CAD dla elementów, dla których ona nie istnieje, odtwarzanie cyfrowe uszkodzonych lub zużytych przedmiotów celem przygotowania do późniejszej reprodukcji w dowolnej technologii.
Centrum Druku 3D
- Omówienie różnych technologii druku 3D wraz z przykładami wydruków i możliwych zastosowań.
Słupski Inkubator Technologiczny dysponuje drukarkami przemysłowymi pracującymi w technologiach FDM/FFF (Fused Deposition Modeling), SLS (Selective Laser Sintering), PolyJet Multimaterial, które pozwalają na uzyskanie wydruków prototypów/krótkich serii produkcyjnych z różnych materiałów w różnej dokładności. Technologia FDM pozwala na druk z materiałów takich jak: ABS, ASA, poliwęglan, PETG, Nylon, POM. Technologia SLS pozwala na druk małoseryjny z proszków poliamidowych, natomiast w technologii PolyJet drukujemy żywicami fotopolimerowymi utwardzanymi światłem UV mogąc mieszać ze sobą 3 różne materiały. Obecnie nasza drukarka PolyJet Connex3 Multimaterial jest jedyną w Polsce tego typu drukarką pracującą usługowo.
Druk 3D wykorzystywany jest w prototypowaniu elementów przed wdrożeniem do produkcji wielkoseryjnej, modelowaniu egzemplarzy pokazowych/przekrojów produktów, wytwarzaniu form wtryskowych, form odlewniczych, narzędzi wspomagających proces montażowy, itp.
ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ !
PCE Marmołowski ogłasza nabór na bezpłatny kurs języka angielskiego w LĘBORKU!
Ostatnie 4 miejsca na poziom zaawansowania A2 oraz B1 !
Masz co najmniej 18 lat?
Mieszkasz w województwie pomorskim?
Jesteś osobą pracująca w MŚP (mikro, małe, średnie przedsiębiorstwo) lub w podmiocie ekonomii społecznej?
Może prowadzisz gospodarstwo rolne? lub jesteś domownikiem osoby prowadzącej działalność rolniczą?
Ten projekt skierowany jest właśnie do Ciebie!
W ramach projektu oferujemy:
- bezpłatną naukę języka angielskiego i niemieckiego
na różnych poziomach zaawansowania,
- bezpłatne materiały szkoleniowe,
- dogodne terminy i miejsca szkolenia,
- wykwalifikowaną kadrę trenerów,
- możliwość uzyskania certyfikatu.
ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ !
Wszelkie informacje pod nr tel: 530 072 740
Inkubator w Lęborku - 14.10.2020Webinar pn. „Wsparcie z funduszy dla przedsiębiorstw społecznych i organizacji pozarządowych”.
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Słupsku w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatny webinar w dniu 18 listopada 2020r. Na spotkaniu omówione zostaną możliwości pozyskania wsparcia przez przedsiębiorstwa społeczne, fundacje, stowarzyszenia, spółki non-profit, koła gospodyń wiejskich.
W programie min.:
- Instrumenty finansowe dla przedsiębiorstw społecznych i organizacji pozarządowych.Przedstawienie oferty Towarzystwa Inwestycji Społeczno – Ekonomicznych S.A.
- Program Aktywni Obywatele - Fundusz Krajowy – dotacje na działania organizacji społecznych w trzech obszarach: aktywność obywatelska, prawa człowieka i równe traktowanie oraz wzmacnianie grup narażonych na wykluczenie. Przedstawicielki Fundacji „Stocznia” oraz Fundacji im. Stefana Batorego omówią założenia drugiego naboru wniosków, który rozpocznie się w listopadzie br. Program wspierać będzie działania prowadzone przez organizacje z całej Polski, ale szczególną uwagę skupiać będzie na wspieraniu działań podejmowanych przez organizacje mniej doświadczone, spoza dużych aglomeracji i z terenów o ograniczonym dostępie do programów pomocowych.
- Źródła informacji o Funduszach Europejskich.
Miejsce i termin spotkania:
Webinar odbędzie się 18 listopada 2020r. w godz. 11:00 -13.15 w programie ClickMeeting.
Warunkiem uczestnictwa w webinarze jest przesłanie do dnia 17 listopada 2020 r. wypełnionego formularza zgłoszeniowego na adres: slupsk.pife@pomorskie.eu lub zgłoszenie telefoniczne pod numerem: 59 714 18 44
i otrzymanie potwierdzenia mailowego od organizatora.
Link do webinaru zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej w dniu wydarzenia 18 listopada 2020r.
Organizator webinaru:
Lokalny Punkt Informacyjny
Funduszy Europejskich w Słupsku
tel.: 59 714 18 44
e-mail: slupsk.pife@pomorskie.eu
Program oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: